April 28, 2022
Dobrý střih je základ. Tečka.
K tomu není víc co dodat.
Když budete špatně ostříhaní, na první dobrou to sice moc nepoznáte, protože můžete odcházet od kadeřnice nadšená/ný, ale kamenem úrazu následně je, když přijde na vlastní mytí vlasů doma a vy si pak s novým účesem nedokážete poradit. Prostě vlasy nedáte dokupy. Střih nikde, nadšení na bodu mrazu.
Samozřejmě hodně záleží i na struktuře vlasového stvolu každého jednotlivce, i na kvalitě.
Když máte vlasy se sklonem ke krepacení, tak vám úprava nažene rozhodně více než tomu, kdo má své vlasy rovné.
Vy sami nejste schopni střih ovlivnit, to už je v rukou kadeřníka.
Pokud ale míváte problémy s úpravou, nebo není účes podle vašich představ, nestyďte se to svému kadeřníkovi říct! Komunikuje s ním! Nebojte se říci, když něco není úplně ono, jestli to nejde vymyslet trochu líp nebo jinak.
Jste spokojené?
V případě že ano, pochvalte nás kadeřníky!
Řekněte nám to při další návštěvě nebo nám napiště zprávu!
Věřte, že nás to pokaždé opravdu moc potěší!
A my kadeřníci, buďme profesionálové, naslouchejme víc svým zákaznicím.
Ptejte se, zda jsou spokojené. Pokud se přeci jen něco málo najde, snažme problém napravit nebo vysvětleme proč je to tak a nejde to jinak. Učme se i ze svých přešlapů, obzvláště ty nás posouvají vpřed!
Snažme se co nejvíce vycházet vstříc a neprosazovat si jen svůj názor, což bývá ten nejjednodušší recept na spokojené zákaznice.